2010. október 26., kedd

Serpenyős gomba


Lehetne gombás-tojás is a neve, de ez annál egy picivel több. Legalábbis nekem. A férjemtől kaptam egyszer egy recept  könyvecskét "Serpenyős ételek" címmel, és ebből van ez a recept is,  a fűszerezésben van egy kis szokatlan fifika! 

Hozzávalók:
  • 100 g. csiperke
  • 50 g. rókagomba
  • 2 evőkanál vaj
  • 1 teáskanál curry
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 4 tojás
  • 100 g. sajt
  • szerecsendió, só.
A gombákat megpucoltam és szeletekre vágtam. Egy serpenyőben felforrósítottam a vajat, megsütöttem benne a gombákat, rászórtam kevés curryt, és zúzott fokhagymát, majd sütöttem még 5 percig. A tojásokat elkevertem 3 evőkanál vízzel, sóval, szerecsendióval, a vékony szeletekre vágott sajttal. Ráöntöttem a gombára, lefedve, alacsony hőfokon kb. 10 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése