2010. december 30., csütörtök

Színes babsaláta



Már készülnek a szilveszteri finomságok, gyorsan ezt is felrakom, és  sietek vissza a konyhába!
Ennél a salátánál, szerintem, kár bíbelődni a bab főzéssel, a dobozos vörös bab konzerv is tökéletes erre a célra.

Hozzávalók:
  • 20  dkg. főtt  vörös bab
  • 1 piros kaliforniai paprika
  • 1 csokor újhagyma, vagy egy fél póréhagyma
  • 1 csokor petrezselyemzöld
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 dl. olívaolaj
  • 4 evőkanál almaecet
  • só, bors.
Az olajat felforrósítottam, az apróra vágott fokhagymát, újhagymát,  a kockára vágott paprikát pár percig pároltam, amikor elkészült, belevágtam az aprított petrezselymet, és a leszúrt babbal összekevertem. Sóval, borssal, ecettel ízesítettem. Holnapig hidegen csücsül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése