2011. április 23., szombat

Bárány drob


  Másik nagy bárányos kedvenc, a báránysajt, más néven,  drob.  A bárány belsőségekből készül, friss aromás zöld fűszerekkel, a közepében tehetünk főtt tojásokat, én most nem tettem. A bélhártyába töltve sütjük. 

Hozzávalók:
  •  báránybelsőségek vegyesen (máj, tüdő, szív, vese )
  • só,  bors
  • 1 fej hagyma
  • 1 - 1 csokor zöldhagyma és friss zöld fokhagyma
  • friss kapor, petrezselyem zöldje
  • 2 tojás 
  • zsír
  • 1 darabka bélhártya.
A kockákra vágott belsőségeket, a máj kivételével, a hagymával, egész borssal, feltettem főni, annyi vízben, hogy éppen ellepje. A keletkezett habot leszedtem. 30 - 40 perc után, a májat is hozzáadtam, így együtt főztem még 15 percig. Leszűrtem, és hagytam kihűlni. Ha már kihűlt, ledaráltam, a zöldhagymával, fokhagymával. Hozzáadtam a két tojást, sóztam, borsóztam, belekerült az aprított kapor és a petrezselyem zöldje. Egy szögletes tepsit vastagon kikentem zsírral, ráterítettem a bélhártyát, hogy a szélei lelógjanak,   erre a masszát, beterítettem, 180 fokos sütőben 20-25 percig sütöttem. Hidegen szeletelhető.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése