2011. április 18., hétfő

Kolbászkrém


Kiránduláshoz készülődtünk a hétvégén, gondoltam amíg a hús megsül, előtte még kéne valamit falatozni, már csak azért is, mert a fiam soha sem tud reggelizni, csak ha felkelés után eltelik egy pár óra. Sajnos ez így van kicsi korától, és ezért nem is erőltetem,  mert én is ugyan így voltam ezzel gyermekkoromban.  Még van a téli kolbászunkból, ebből készült, ez a praktikus kence.
  • 40 dkg. száraz kolbász ( nálam, 2 nagy szál)
  • 1 fej hagyma
  • 2 evőkanál olaj
  • 2 -2 evőkanál ketchup és mustár
  • 10 dkg. puha vaj
  • 20 dkg. krémsajt
  • só, bors.
  • paprika.
Az olajon megpirítottam a felaprított hagymát. Hozzáadtam a ketchupot, mustárt, valamint egy csipetnyi paprikát. és összefőztem. Egy kicsit ijesztő a látvány ennél a pontnál, de a végére megváltozik a véleményünk!
Hozzáadtam az aprított kolbászt is, vajat, sajtkrémet, sót, borsót, maid botmixerrel pürésítettem. Felhasználásig hűtsük le.

2 megjegyzés: