2011. április 19., kedd

Sárgarépakrém


 NEM CSAK NYUSZIKNAK! Ez a saláta  nagyon kellemes, kenyérre való, főleg ha a gömbölyű végűből, karottából készül, vagy friss zsengéből. Szerettem volna murokkrémet írni, ahogy itthon mondjuk, de... maradtam a sárgarépa kifejezésnél. Íme, a recept!

Hozzávalók:
  • 500 g. reszelt sárgarépa
  • 500 g. zsíros natúr joghurt
  • 4 cikk fokhagyma
  • 4 evőkanál olívaolaj
  • só, bors.
Egy szűrőt, papírtörlővel kibéleltem, ebbe öntöttem a joghurtot, így hagytam egy órát lecsepegni. A sárgarépát, az olívaolajon megpároltam, hozzáadtam a felaprított fokhagymát, sóztam, őrölt borssal megszórtam, hagytam kihűlni. Összekevertem a lecsöpögtetett joghurttal, ha szükséges, még sózható. Pirítóssal, friss kenyérrel, tavaszi zöldségekkel kiváló!

3 megjegyzés:

  1. Érdekes kence lehet, ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
  2. Próbáld ki bátran, nem kifejezetten répa íze van,habár ha az lenne engem az sem zavarna!

    VálaszTörlés
  3. Próbáljátok ki hogy a répát félbe vágva, vajon tepsibe megsütitek. Én tepsiben szoktam. Isteni!!

    VálaszTörlés