2011. június 8., szerda

Epres táska


Most, hogy itt az eper szezon,  két finomságot is készítettem belőle. Az egyik ez a gyors reggeli, suliba uzsonnára készült, egy kis tálka eperből. Nagyon gyorsan elkészül, nem mellesleg finom is!

Hozzávalók:
  • egy csomag fagyasztott, leveles vajas tészta
  • kis tálka eper
  • barnacukor
  • 1 tojás lekenni.
A fagyos tésztát, szobahőmérsékleten hagytam kiengedni. Kinyújtottam, közben a deszkára, cukrot is szórtam, nem csak lisztet, egyforma kockákra vágtam. Az epret megmostam, alaposan lecsöpögtettem, majd felszeleteltem. Minden négyzet közepére halmoztam az eperből, és megszórtam barnacukorral. A két szembe lévő oldalát összefogtam úgy, hogy fedjék egymást, a két végét összenyomtam, és ezzel a felével tettem, a kikent sütőlapra. A tetejüket bevagdostam, felvert tojással megkentem, forró sütőben pirosra sütöttem. A végén még porcukorral megszórtam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése