2011. június 30., csütörtök

Újabb díj!


Ezzel újabb megtiszteltetés ért, kedves blog társamtól, Anikótól , aki most kifejezetten az Erdélyi blogereket díjazta. Köszönet érte!

A díjra vonatkozó szabályok:
  1.  Köszönd meg akitől kaptad.
  2. Tedd ki a logót a blogodra.
  3. Linkeld be akitől kaptad.
  4. Add tovább hét blogosnak.
  5. Linkeld be őket.
  6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
  7. Árulj el hét dolgot magadról.
És akkor sorolnám a kedvenc blogereimet, akiket szívesen olvasok, és tovább adnám ezt a díjat! remélem legalább annyi örömöt szerzek vele, mint amennyit én kaptam :)
És akkor a legnehezebb feladat, hét dolog magamról! 
  • 1. Imádom a kávét, bárhol, bármikor.
  • 2. 19 évet éltem Budapesten, most újra itthon, Kolozsváron.
  • 3. Nem szeretem a; tejszínhabot, a barack szőrös héját brrr, és a tejberizst.
  • 4. Szeretem a nyílt, egyenes, tiszta beszédet, még akkor is, ha tudom, hogy ezekkel megbántok néha másokat.
  • 5. Büszke vagyok a fiamra, és persze a férjemre, aki elvisel annyi éve :)!
  • 6.Szabadidőmben, szívesen , kézimunkázok, gyöngyöt fűzök.
  • 7. Más a kutyát, macskát, én viszont, amióta az eszemet tudom, imádom a csimpánzokat!
1.

    13 megjegyzés:

    1. Márti nagyon-nagyon-nagyon köszönöm! :-)))))

      VálaszTörlés
    2. Gratulálok a díjhoz és köszönöm szépen, hogy rám gondoltál amikor tovább adtad!

      VálaszTörlés
    3. Ildi, Te "fertőztél" meg, a gyöngyözéssel, így én tartozom köszönettel!

      VálaszTörlés
    4. Márti, köszönöm szépen!!!
      Este 7 után 10 perccel pedig Te is nézz be hozzám, egy nagyon aranyos játékra invitállak! :D
      Azért akkor mert ütemezett feltöltéssel akkor rakja ki a blogomra a program. Ügyes dolog ez a későbbre állított felrakás! :D

      VálaszTörlés
    5. Előbbre hoztam a játékot, mert látom lemaradok a meghívottakról! :D

      VálaszTörlés
    6. Márti, gratulálok a díjadhoz, és nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál!
      Erinacea (a blogger nem engedett be)

      VálaszTörlés
    7. Jutka, igazán nincs mit, szívesen tettem!

      VálaszTörlés
    8. Barbi, neked is szívesen! remélem gépnél leszek addig!

      VálaszTörlés
    9. Erinacea, nálam is akadozik a blogger! Nagyon szívesen!

      VálaszTörlés
    10. Márti, nagyon köszönöm a díjat! :) És azt is, hogy rendszeresen látogatsz, írsz nekem. Én is megnézek minden finomságot nálad, csendben nyelek nagyokat, és amit eddig kipróbáltam a receptjeid alapján, mind nagyon ízlett mindenkinek, aki kóstolta. :)

      VálaszTörlés
    11. Soldi, örülök, hogy kipróbálod és bejönnek a receptjeim. Nagyon szívesen :)

      VálaszTörlés