2012. január 15., vasárnap

Köszönöm Éva !

Éva megajándékozott egy díjjal, amit ezúton is nagyon köszönök! Nagyon jólesik, (kinek nem?) ha pozitívan gondolnak rám  :)
A játéknak szabályai is vannak;


  •   Vedd fel a díjat!
  • Köszönd meg akitől kaptad,
  •   Tedd ki a blogodra,
  •   Add tovább 4 másik blognak,
  •   Írj magadról 3 dolgot.  
Az első három kritériumnak eleget tettem, a 4 kiválasztottam,  négy friss követőm, akiknek ezzel köszönném meg az érdeklődésüket!
3 dolog magamról:
  1. Vonzódom a spiritualitáshoz
  2. Blog függő vagyok :)
  3. Nehezen viselem, ha becsapnak!

14 megjegyzés:

  1. Gratulálok Márti! Méltán kerültek hozzád a díjak!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Márti a díjat amit Töled kaptam :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Márti:) A 3 dolog magadról, akár én is mondhattam volna:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ez is bizonyítja, hogy rokon lelkek vagyunk :)
      Az a legnehezebb, amikor magadról kell írj, még szerencse, hogy csak 3 dolog kellett!

      Törlés
  4. Gratulálok és köszönöm szépen, hogy eszedbe jutottam! Lehet egy kérésem? Mivel rettentő erős honvágy gyötör, ha van kedved és módod, írnál egy posztot szülővárosomról, Kolozsvárról? Ha tovább merészkedem a pofátlanság állóvizén, akkor nagyon megnézném a piacot is....meg a Mátyás szobrot, nem láttam még felújítva. Előre is köszönöm. Puszi: Ginko

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen tettem!
      Nem is tudtam, hogy földiek vagyunk!
      Elöljáróban egy kis szösszenet az itten életünkről, a "Más" címszó alatt már tettem említést Kolozsvárról! http://martyhobby.blogspot.com/2011/05/kolozsvari-tajszolas.html
      sőt a régi időkről nosztalgiáztam itt:
      http://www.martyhobby.blogspot.com/2011/07/jatek-nem-csak-gasztrobloggereknek.html

      Szívesen készítek majd még képeket!

      Törlés
  5. Márti!
    Hálásan köszönöm hogy rám gondoltál!Pusszantalak!

    VálaszTörlés
  6. Hogy stílszerű legyek a díj orosz nyelvezetéhez: ПОЗДРАВЛЯЮ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Bár az orosz nyelvet nem ismerem!

      Törlés