2012. február 7., kedd

Calzone


A calzone, nem más, mint a pizza összehajtott változata.
A pizza, és a szósz receptet  itt  már leírtam, ugyan ez az alapja. A többi hozzávaló, ami éppen a hűtőbe volt; kolbász, bacon, sajt, és az elmaradhatatlan paradicsom szósz. 

A már megkelt tésztát, egyforma részekre osztottam, amiket külön kinyújtottam. Megkentem a szósszal, és ráhalmoztam a tölteléket, de csak a közepére, széleit szabadon hagytam


Félbehajtottam, a széleit alaposan lenyomkodtam,


bő, forró olajban aranybarnára sütöttem. Melegen tálaltam. Kiadós vacsora, vagy akár második fogás. 


15 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon finom lehetett.

    VálaszTörlés
  2. Inkább főfogás mint vacsi!!! :DDD
    Bár aki hízókúrán van egye nyugodtan!
    Nagyon finom lehet, még sosem ettem hasonlót sem!
    Viszont, ha nem olajban hanem a sütőben sütöm akkor kicsit light-osabb! :))) Szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Ja, vagy aki estére esik haza!
      Kipróbálható sütőben is.

      Törlés
  3. Szoktam calzonét készíteni, de még sosem sütöttem olajban, csak sütőben. Nagyon szeretjük egyébként, érdekes lehet olajban sütve is, de ha csak lehet kerülöm:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár szeretek variálni, most mégis úgy készítettem, ahogy egy főző műsorban láttam, két vérbeli öreg olasztól!

      Törlés
  4. Arata atat de bine, ca mi-ai facut pofta! Sigur le voi incerca si eu. Un premiu drag te asteapta pe blogul meu! Pupici!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik!!!! Kisütve pont úgy néz ki, mint a húsos csebureki. Megéheztem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egy orosz húsos táska? ha jól tudom! kinézetre valóban hasonló!

      Törlés
    2. :) Jól tudod, blogolom is, talán a hét folyamán. Nagyon finom, majd próbáld ki. Ma voltam egy másik helyen, jövő hétvégére ígérik... Kitartó vagyok, nem adom fel :D

      Törlés
    3. O.K! ;)akkor várom, mármint a receptet :)

      Törlés
  6. Ezt biztosan ki fogom próbálni! Olajban még sosem sütöttem. Nagyon gusztusos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! akkor így is próbáld ki, nekünk ízlett, és meglepő, de nem issza tele magát olajjal!

      Törlés