2012. május 28., hétfő

Jeges csokis gyümölcsök


Bár sem az idő nem kedvez a fagyi evésnek, ( napok óta esik az eső és 10-12 fokok vannak), és a gyerek is beteg, egy finom, majdnem fagyi receptet hoztam, amit még a napokban készítettem. 

Hozzávalók:   
  • 1 tábla csoki
  • tetszés szerinti gyümölcsök
  • mogyoró, dió, mandula 
  • hurkapálca.
A megmosott gyümölcsöket felszúrtam a pálcára, én most kivit és epret használtam, pár órára lefagyasztottam, ez a művelet el is hagyható. Előbb az olvasztott csokiba majd a pirított darabolt diófélékbe mártottam. Visszatettem a fagyasztóba még 1-2 órát, mielőtt ettük volna. 


10 megjegyzés:

  1. Jaj de szuper ötlet, biztos, hogy ki fogom próbálni. A fiadnak jobbulást kívánok és szép hetet nektek:)

    VálaszTörlés
  2. Mutatósak! Tetszik az ötlet, az enyémeknek is bejönne. :)))
    Jobbulást a gyerkőcnek. :)

    VálaszTörlés
  3. Hm, fincsik, kiwit már én is csináltam. Jobbulást kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az eredeti ötletet a banános adta, de mint írtam, bármilyen gyümölccsel finom.

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki és finom is.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon finomak lehetnek, guszták! Jobbulást a fiadnak , remélem már süt felétek a napocska!
    Légyszíves nézzél már be hozzám szeretnélek egy díjjal megajándékozni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy hete nem jártam erre, már gyógyultan, rohanok hozzád!

      Törlés